
Gdyby bracia Grimm żyli w dzisiejszych czasach, niewątpliwie byliby wziętymi scenarzystami pracującymi dla najbardziej popularnych kanałów telewizyjnych. W ich historiach jest wszystko, co może wciągnąć współczesnego widza: piękne i podłe macochy, urocze dziewczyny wpadające w opresje, krwawe zdarzenia i dramatyczne zwroty akcji. Oraz krasnoludki.
Bo nie zapominajmy, że niemieccy bajkopisarze tworzyli z myślą o dzieciach, a szereg perypetii, w które wpadają bohaterowie zebranych przez nich opowieści, miało pełnić funkcję terapeutyczną: ostrzegać małego czytelnika przez złem, wskazywać, jak wyjść z trudnej sytuacji, nagradzać dobro i łagodność.
Tomasz Kajdański, reżyserując spktakl baletowy Królewna Śnieżka i Siedmiu Krasnoludków stworzył własną, oryginalną opowieść o znanej królewnie. To jego trzecia po “Objawieniach i herezjach” i “Annie Kareninie” realizacja na scenie Teatru Wielkiego w Poznaniu. Muzykę na potrzeby przedstawienia napisał Bodo Reinke. Sprawdźmy zatem, czy i tym razem bladolica królewna uniknie okrutnego losu wyznaczonego jej przez złą macochę, a my poddamy się czarowi gromady krasnoludków...
Premiera odbędzie się 21. października, kolejne spektakle 23 i 24, szczegółowy harmonogram: https://opera.poznan.pl/pl/krolewna-sniezka
{info. pras}
Wszystkie treści na Prostoomuzyce.pl czytasz za darmo. Jesteśmy niezależnym, rzetelnym, polskim medium. Jeśli chcesz, abyśmy takim pozostali, wspieraj nas - zostań stałym czytelnikiem kwartalnika Presto. Szczegóły TUTAJ.
Jeśli jesteś organizatorem życia muzycznego, artystycznego w Polsce, wydawcą płyt, przedstawicielem instytucji kultury albo po prostu odpowiedzialnym społecznie przedsiębiorcą - wspieraj Presto reklamując się na naszych łamach.
Więcej informacji: Edyta Ruta | edyta.ruta [at] prostoomuzyce.pl | +48 579 66 76 78
Dodaj komentarz